Góry w mediach społecznościowych.

Promocja regionu turystycznego w mediach społecznościowych przynosi liczne korzyści, których nie można nie dostrzegać. Nie trudno jednak zaobserwować, że w naszym kraju nie docenia się siły mediów społecznościowych. Potencjał Facebooka czy Instagrama jest pomijany, a skoro jest pomijany to znaczy, że się marnuje!

Piękno, potęga i magia danego regionu dostrzegalna jest na zdjęciach i filmach. Publikując amatorskie zdjęcia ze szkolenia w górach czy filmik z imprezy dla firm,  przekonasz się jak wielką popularnością będą się cieszyć wśród Twoich znajomych.

Promocja regionów turystycznych – zwłaszcza górskich – powinna bazować na rozbudowanych kampaniach w sieciach społecznościowych. Od krótkich filmików na youtube, poprzez  rozpowszechnianie wydarzeń na Facebooku, aż do pięknych ujęć na Instagramie.

Co nam to daje:

  • pozyskiwanie nowych fanów,
  • kształtowania wizerunku regionu,
  • budowy zainteresowania kolejnymi wydarzeniami w regionie.

A możliwości jest znacznie więcej, bo w zależności od formy promocji i kierunku prowadzonych działań pojawiają się nowe opcje.